Zase ta podlaha...


Tato fotka mě nedávno upoutala v nějakém časopise (bohužel už nevím, v jakém). Dokonce jsem si ji tehdy vytrhla a teď visí u mě doma na nástěnce. Dnes jsem na fotku narazila na internetu a geniální kombinace bílé kuchyně a vzorované podlahy mě opět dostala! Líbí se i vám?

5 komentářů:

  1. Je to skvělý kontrast. Skvělé spojení dvou zcela odlišných věcí. Skvěle se tomu hodí i ta zeď. Opravdu povedené skloubení!

    OdpovědětVymazat
  2. A navíc je to praktické - nebude na tom vidět každá smeť!

    OdpovědětVymazat
  3. Musela jsem se začít smát :-), před týdnem jsem si z časopisu kvůli té podlaze vystřihla stejný obrázek. Byl to italský časopis. Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Podlahou jsem nadšená. Zrovna dostavujeme dům a řešíme podlahy, ovšem něčemu takovému by se musel přizpůsobit i navazující obývací prostor a to bych asi už nedokázala dobře skloubit. Škoda.

    OdpovědětVymazat
  5. Kuchyň se mi líbí moc, podlaha o trochu míň:-)Barevně určitě skvělé, ale těch vzorů je tam opravdu hodně, až "přechází zrak".

    OdpovědětVymazat