True Blue


Sice jsem si slíbila, že do Ikea teď pár týdnů nepojedu, protože moje peněženka časté návštěvy tam špatně snáší :), ale na limitovanou kolekci True Blue se prostě musím dojet podívat! Tato modrá kolekce vznikla v Indii a na světě ji prodává jen pár obchodních domů, v ČR je to Ikea na Černém Mostě. Celou kolekci si můžete prohlédnout zde.

7 komentářů:

  1. Zdravím a souhlasím, kolekce je moc povedená a pár pěkných kousků už máme doma...narazila jsem ty věci náhodou a houpačce sem neododlala, tak už visí v obýváku :-). Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  2. !!! ado neee... modra je moje absolutne nej barva momentalne, a to i doma i na chalupe.. a na cerny most to mam HODNE daleko. sakraaa!!! honem tak asi nekoho poslu, kdo to ma bliz :)) diky za info, vypada to opravdu nadherne!

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezka inspirace!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí papírové závěsné dekorace. Přeji hezký den :) Monika

    OdpovědětVymazat
  5. áách fakt to maj v Ikee? Není možná, tohle jsem neměla vidět(moje peněženka mi právě začala vzlykat v kabelce... :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ufff, to se nám naštěstí domů vůbec nehodí ... :o). Ale atmosféru to má kouzelnou! Obdivuju s otevřenou pusou!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Je to super, každý by měl mít doma něco modrého...nebo aspoň rybičky v akváriu. Pokud vám při představě modré barvy doma naskakuje husí kůže, znamená to, že se bráníte změnám ve svém životě, a život, to je změna!

    OdpovědětVymazat