Inspirace do kanceláře


I takto může vypadat kancelář! Nechte se inspirovat zrenovovaným interiérem newyorského studia Sagmeister & Walsh. Líbí mi mi ty malé stoličky vedle židlí u pracovního místa a výhled z okna :). A jsem zvědavá, jak by tento čistý interiér vypadal za provozu...krásný den všem!

7 komentářů:

  1. Je to taková krása, že bych asi koukala kolem než se věnovala práci! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné, v takovém místě bych chtěla pracovat.. jenom mě jímá hrůza při kombinaci slunečného dne, velkých oken a lesklé iMacovské obrazovky.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím....hmm zkusím to navrhnout v práci :-D ... tyhle židle bych chtěla doma, ale klidně bych si teda takovou kancelář nechala líbit...bohužel sice nedělám nic moc tvůrčího...ale i náš (ne)tvůrčí binec by asi dokázal celkový dojem během vteřiny změnit :-). Ale moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tyhle židle bych taky chtěla doma. Fascinuje mě, že mají stejný počet žlutých, červených, modrých knížek.

    OdpovědětVymazat
  5. Knižnica je fantastická!.a farebná!!!

    OdpovědětVymazat