Reklama na časopis

Zdroj: You Tube


Dnes ráno, když jsem si pouštěla na You Tube svoji oblíbenou hudbu, jsem narazila tento promo klip, vlastně reklamu, k jednomu časopisu věnujícímu se ručním pracím. Moc se mi líbila, tak se o ni chci podělit i s vámi. Všimněte si nápadu na háčkovaný obal na jablko, které si berete s sebou na svačinu. Docela vtipné a praktické! Hezké pondělí!

5 komentářů:

  1. Ty panenky jsou rozkošné! A ta hudba k tomu. Moc pěkné. Měj taky hezké pondělí!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za to video - jednak ve mně probudilo kreativní náladu, takže si možná v brzké době vytvořím nějaký obal na mobil nebo na jablko, jednak mě potěšilo, že se video natáčelo v Bath, kam často jezdím, protože tam bydlí rodina mého manžela. Takže až příště zase pojedu do Anglie, určitě se podívám po tomhle časopisu :-)Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ikea nabízí vždy něco zajímavého, za sebe jsem spokojená.
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Mollie Makes jsem měla vyhlédnutý už před jeho prvním vydáním na jaře, pak jsme na něj zapomněla, bookmark se někam zatoulal ... Děkuju za připomenutí, už si pročítám digitální verzi posledního čísla :) Jitka

    OdpovědětVymazat