Kam s brýlemi?

Foto: neznámé via La Maison d´Anna G.

Nevím, jak to máte vy, ale můj věčný problém v letních měsících je, že nemůžu najít sluneční brýle, nebo je v nejhorším případě rozsednu, protože je nechám někde povalovat. Pokud máte stejný problém nebo máte brýlí vícero, ať už slunečních či dioptrických, možná se vám bude líbit tento nápad na jejich ukládání. Můžete si samozřejmě udělat barevnější variantu. Namalujte ramínko třeba nějakou zářivou barvou, aby kontrastovalo se stěnou, nebo ho můžete omotat bavlnkou, dokonce na něj můžete i něco napsat. Hlavně, že brýle budou mít své místo :)! 

3 komentáře:

  1. To je super. Mám stejný problém, a tohle se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. To je vtipný nápad. Brýle neustále ztrácím a hledám - obvykle pak nacházím za pohovkou, v ledničce nebo na hlavě. Na ramínko by mě nenapadlo je dát, ale od teď...uvidíme ;-). Zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj. Jé to je pěkné a i stylové. Může se to vlastně použít i na dioptrické brýle. Já nosím jak dioptrické, tak sluneční brýle tak to určitě vyzkouším doma. Bojím se, aby se mi neodírala stěna a pacičky brýlí. :/ Máte to už někdo vyzkoušené? Jak to je ve výsledku praktické? Nezničí se tím brýle?

    OdpovědětVymazat