V hlavní roli: ŽIDLE







Včera jsem při prohlížení stránek realitky Alvhem narazila na tento krásný byt, o který se s vámi také musím podělit. Je tu plno zajímavých detailů, které stojí za pozornost (třeba kožený sedák v trendy hnědém odstínu, či zvláštně umístěné lampy). Hlavní roli v bytě ale hrají židle: klasické dřevěné tonetky fungují nejen jako pracovní židle, ale i jako noční stolek. Určitě nejkrásnější jsou tu ale vyplétané jídelní židle! Pro vyplétaný nábytek mám velkou slabost. Možná to souvisí i s tím, že v pokojíčku, kde jsem vyrostla, jsem měla skříně, jejichž čela byla zdobena výpletem. Nevím. Každopádně mám velkou chuť si zrovna takové židle pořídit do svého dalšího bytu. Také vám výplet přijde trendy a sháníte podobné židle? Ideální je se podívat do bazarů. Podobné kousky ale najdete i tady: Ton, Novoretro, Nábytek 24.

4 komentáře:

  1. Podobné, ale hnědé a s podpěrkami máme doma. Jsme na ně fixovaní a asi se jich nikdy nezbavíme, ale je pravda, že výplet potřebuje jednou za pár let vyměnit. S tím by měl počítat každý, kdo plánuje jejich pořízení, je to trochu otrava...La Petite Anne

    OdpovědětVymazat
  2. To je přesně v duchu mého hesla "pro design se musí trpět" :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je možný, že mám z tohodle bytu mravenčení jak před prvním rande? :D Celý je to tak jednoduchý, ale krásně zabydlený. Odkaz si schovávám k inspiraci do budoucna.

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt skvělá inspirace. :-) Mi se teda v poslední době asi nejvíce líbí takové ty klasické retro jídelní židle. Ale je to taky tím, že máme byt v kombinovaném stylu moderního designu a retra. :-) Takže možná proto mi to přijde jako nejlepší. Jen bych teda už do kuchyně nebral jídelní židle s područkou.

    OdpovědětVymazat