Květinové lahůdkářství


    
  

Milujete čerstvé květiny a ještě více ty sezónní české? Pak se vám určitě bude líbit projekt Květinového lahůdkářství - květinářství/ zahradnictví, které nabízí čerstvé řezané květiny vypěstované u nás, na českém venkově, v souladu s principy ekologického zemědělství. Wegrowflowers možná znáte z trhů na pražském náměstí Jiřího z Poděbrad, ale můžete si je objednat i domů. Navíc se na statku poblíž Berouna můžete zúčastnit i květinové dílny. Nádherný projekt, souhlasíte? 

8 komentářů:

  1. Naprosto! Úžasný projekt. Jen škoda, že to mám z ruky.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak...skvělý projekt, ale bohužel dost daleko :(
    I tak potěší, že se u nás něco takového děje :)

    OdpovědětVymazat
  3. no tak to je něco. Díky za úžasný tip pro lahodu oka.
    měj se Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za odkaz, takové lahůdkářství je pro mě opravdová lahůdka, skvělý projekt.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný projekt! Moc držím palce, aby se v záplavě těch "úžasných" orchideí a růží, které nevoní, dařilo a lidé byli takovým krásným počinům nakloněni.
    .. A ty fotky!...

    OdpovědětVymazat
  6. No to je krááásnéé ! Škoda, že bydlím tak daleko, ale možná, že u nás v Ostravě je taky něco takového! Hned budu zjišťovat ! Díky za kouzelné výlety do míst, kde se asi nepodívám, ale to neva. Akorát mi moc schází ten sloneček, který tak krásně hopsal. Mějte se krásně !

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny květiny jsou nádherné :-) Já jsem si v létě udělala radost a objednala jsem si květiny. Zaplatila jsem si dovoz květin a manžel mě dlouho podezíral, že je mám od nějakého milence. Snažila jsem se mu vysvětlit, že jsem si akorát udělala radost. Myslím si, že to pochopil, protože od té doby mi už 2x přinesl kytku, tak snad mu to vydrží :-D .

    OdpovědětVymazat