Zase ta Ikea...

Foto: Roland Persson, Ikea Livet Hemma

Vlastně jsem vůbec nechtěla dneska psát opět o Ikea, ale nemůžu si pomoct. Nová série lamp Lyrik si pozornost prostě zaslouží. Za kolekcí lamp stojí designérka Sissa Sundlig. Co na tyto lampy říkáte?

8 komentářů:

  1. Tedy, jsem si myslela, že je to nějaký IKEA - hacker ;-) a oni to takhle fakt prodávají - no, není to špatný.

    OdpovědětVymazat
  2. No nevím, nevím, mě se to nelíbí: mašlička, knoflíky, řasení a ornamenty na podstavci, to je příliš na jeden předmět. Kdo má rád romantiku, tak asi zajásá:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Obecné látková stínidla moc nemusím. Drží se v nich prach. Tady to vypadá, že to půjde vyprat, ale už nikdy to potom nebude vypadat tak dobře. Když už chci jakoby látkové stínidlo, dám přednost materiálu typu cocoon.

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi moc. A už ani nemůžu být zklamaná, protože většina věcí, které tady z IKEA ukazuješ, ostravská IKEA v nabídce nemá :(

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se na první pohled líbí moc, ale dokážu si představit, jak budou vypadat po týdnu záhyby bílé látky...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj.Jsem nadšená.Asi protože jsem ten romantický typ.Já bych do ní šla hned.Krásné svátky.Lena

    OdpovědětVymazat
  7. už ji mám doma :)) je úžasná! nemám ráda mocmoc načančanou romantiku, ale tohle je prostě něžné, krásné

    OdpovědětVymazat