Pro nedočkavce

Foto: Indiska


Vzhledem k tomu, že mi už řada z vás psala a žádala si o vánoční témata, rozhodla jsem se, že dneškem zahájíme vánoční seriál nápadů na dekorace, balení dárků, ozdobení stromku atd. Venku je navíc taková námraza, že to vypadá jako sněhový poprašek a k vánoční atmosféře už je opravdu jenom kousek! Takže pro nedočkavce jsou ty dvě krásné fotky z Indiska. Letošní Vánoce se do značné míry ponesou v duchu přírodnin a hnědých tonů v kombinaci s lesklými ozdobami. Když si prohlížím katalogy firem, často se v nich opakují větve, kůra a dřevo v dalších podobách. Máte-li hodně ozdobiček a chcete si je užít už nyní a nejenom na stromečku, není nic jednoduššího, než zavěsit všechny poklady na velkou větev (třeba nad stolem). Jestli si zase nevíte rady, co komu koupit, můžete letos zkusit koupit každému pěkný polštářek. Když ho převážete mašlí, máte hotovo!

3 komentáře:

  1. Děkuju za tento článek, je krásný! Já také chystám sérii vánočních článků. Už jsem koupila i vánoční stromeček - bílej, tak přemýšlím, jaké koupím ozdoby :-)

    OdpovědětVymazat
  2. :D to druhé je neuvěřitelně vtipné!!!! a milé

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za útulné fotky!
    Větve jsou prostě parádní nápad. Už loni jsem si z lesa přitáhla větev a nastříkala nabílo, oběsila ozdůbkama z keramiky a prskla do koupelnovýho koutu. Větev nakonec zůstala celoročně, jen bez těch ozdob. Vypadá to báječně designově.

    OdpovědětVymazat