Páteční virtuální dovolená č.1


Protože mám letos v létě nezvykle málo volného času (doufám, že mi vyjde týden volna v srpnu a pojedu do milované Skandinávie), cestuji aspoň virtuálně! A vy můžete tady na blogu cestovat se mnou. Rozhodla jsem se, že celé prázdniny budu každý pátek vybírat jedno místo, kam bych ráda jela na dovolenou. Celý víkend se pak spolu se mnou můžete těmito místy kochat a představovat si, že jste tam. Takže dnes v pátek 8.7. začínáme úžasnou Villou Fabrica v řeckém Santorini. Je to unikátní dům přestavěný ze staré továrny dnes sloužící jako hotel. Interiér je kombinací starého industriálního stylu a moderního designu, kdy vše nádherně kontrastuje s modrou oblohou a vodou. Vypadá to nebesky dobře! Jen se podívejte sami (zde plná fotogalerie). Přeju všem krásný víkend!  
PS: Kam se chystáte na dovolenou vy? Nebo už jste byli? Máte nějaké zajímavé tipy? Napište mi a podělte se o zážitky! 

4 komentáře:

  1. Jedu na dovolenou,spíše vyrážím do zahraničí ale... nerada cestuji! Přímo nenávidím balení zavazadel a pak většinou dlouhou cestu!Nebaví mě místa zaplavená turisty!Veškeré pamětihodnosti tohoto světa, které jsem chtěla navštívit,mně odradilat, profanace hromadným turismem! Složité, že? Zdá se, že se neřadím do typu, Čech -cestovní holub. Zato se ráda kochám fotočkama z krásných míst, pěkně v pohodlí a klidu našeho domova.
    Hezké pracovní léto přeje
    Lezarts

    OdpovědětVymazat
  2. Ado, super nápad, taky celé léto pracuju, takže se budu těšit na páteční cestování s tebou :) Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý nápad, těším se na další články a tímhle jsi mi kápla do noty, protože uvažuji, že se v září pojedu podívat na Santorini, ale ještě stále vybírám, takže jsem zvědavá, s čím přijdeš příště :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se přidávám. Bezvadný nápad, jako vždy. Dovolenou plánuju až na podzim, takže si to taky budu užívat. Zdraví a hezký víkend přeje Jana

    OdpovědětVymazat