Neschovávejte šátky ve skříni!



O víkendu jsem trochu uklízela ve své skříni s oblečením. Zjistila jsem, že mám úctyhodnou sbírku šátků, šál, šálek apod. Šátky mám ráda, protože s jejich pomocí rychle dotvoříte a oživíte jakýkoliv outfit. Je to trochu jako s textilem v interiéru: vyměníte polštáře nebo závěsy, a nový interiér je na světě! Jen mi přijde líto, že šátky jsou po většinu roku někde schované v zásuvce, nebo pověšené na ramínku. A proto se mi moc líbí nápad, který jsem našla na Apartment Therapy, a sice vytvořit si s šátků originální obrazy na zeď! Stačí pár jednoduchých rámů (např. rámy na obrazy z Ikea) a k sobě ladících šátků. Barevnost můžete zvolit tón v tónu, nebo naopak kontrastní. A až vás obrazy omrzí, nebo si šátek budete potřebovat vzít na sebe, jednoduše ho vyměníte za jiný!

2 komentáře:

  1. Adi,
    to mi trochu připomíná jak jsem na koleji kryla poličku šátky pospojovanými sicherkami :-)
    Škoda, že nemám fotku z té doby.
    Krásný den

    Věrka

    OdpovědětVymazat