Něco na tom je...



Včera jsem dostala email od kamarádky s tímto obrázkem a popiskem "to mě tedy fakt pobavilo". Pobavilo to i mě a myslím, že v tomto případě mají vědci zabývající se genderovými statistikami vážně pravdu! Většina mužů rozhodně nepoužívá označení typu "jahodová", "lososová" či "banánová". Celý výzkum o rozlišném vnímání barev ze strany mužů a žen si můžete přečíst na blogu KISSmetrics. A určitě si rozšíříte slovník o další barevná pojmenování!

7 komentářů:

  1. To je fakt pravda, taky jsem se zasmála. Dík! L.

    OdpovědětVymazat
  2. Výstižné! Já jsem ta, co zná nejroztodivnější názvy barev. Ale jsem pyšná, že muž ví, jak vypadá tyrkysová!
    Tleskám a děkuji, že ses podělila o foto!

    OdpovědětVymazat
  3. Já už se dávno smířila s tím, že chlapi rozlišují 16 barev jako windows :-D

    OdpovědětVymazat