Vyrobte si lampu z krajek


Omlouvám se za několikadenní ticho tady na blogu. Služba Blogger měla nějaké problémy a na blog se nešlo ani přihlásit. Některé příspěvky a komentáře dokonce zmizely :(. Měla jsem před víkendem například v plánu pozvat vás na Jarní krájkářské trhy, které se konaly včera a dnes v Praze, ale příspěvěk nešlo zobrazit. Dnes jsem se ale podívala na svůj oblíbený blog ROOM and serve, kde jsem našla návod na výrobu úžasné krajkové lampy. Takže o krajky nepřijdete! Určitě máte doma nějaké staré krajkové dečky, které nepoužíváte, a tohle je perfektní způsob, jak obnovit jejich krásu. Podrobný návod na výrobu najdete na stránkách Dos Family. Jediné, co vlastně dále potřebujete, je nafukovací balónek a lepidlo na tapety. Možná tip na projekt pro zítřejší deštivou neděli? 

5 komentářů:

  1. Adi, s těmi zmizelými články a příspěvky jsme to zažili asi všichni, dost nepříjemné...ale

    ...Ale teď už to zase frčí
    a já jsem moc ráda,
    protože už mi chyběla
    stará dobrá Áda. ;-)

    Zrovna na DosFamily študuju ten návod, je to krása! Proč by vlastně musela být krajka jen na negližé, když na stropě udělá takovou parádu! Krajkám třikrát hurá! Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc zajímavě, jdu to prostudovat podrobněji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. I so badly want to know what you use to do this! Would it be possible to maybe mail me if you know the English word? Would love to make something like this!

    OdpovědětVymazat
  4. ps: My email is hello@lizellelotter.co.za
    :D

    OdpovědětVymazat
  5. Wooooooooow, to je BOŽÍ!!!!!

    OdpovědětVymazat