Obrázek dne aneb květinová inspirace

Foto: Hatch Creative Studio (fotograf Jen Huang)

Jedním z plánů na dnešní den je návštěva Zahradnického centra Chládek. Sice tam jdu pracovně, ale už dopředu vím, že to nedopadne "dobře". Nejsem žádný velký pěstitel, ale té květinové nádheře prostě nikdy neodolám. Stejně tak jsem naprosto unešená z těchto fotek pocházejících z blogu Hatch Creative Studio. Mimochodem, pokud ještě nemáte dost příspěvků o svatbě, na stránkách studia Hatch Creative najdete spoustu inspirace na svatební  kytice a další výzdobu. Není nad to, začít den něčím hezkým! 

3 komentáře:

  1. Ado, úplně chápu. Sama jsem si z holandského květinového parku vezla spoustu kytek, přestože jsem jim tak trochu dopředu "zpečetila jejich osud" - kytkám se u mě doma příliš nedaří...:-/ Ale odolat se tomu prostě nedalo. Snad tu uvidíme z Chládku nějaké photo ;-). Zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo, u Chládka dokáže odolat, ať se přizná!

    OdpovědětVymazat
  3. Vivi, u mě se taky kytičkám moc nelíbí, ale přesto taky nikdy neodolám. Snad se ze mě jednou stane lepší zahradník :)

    OdpovědětVymazat