Inspirace pro krásný skleník!



Tento týden pokračuji s přípravou na jeden projekt týkající se zahrady. Při hledání inspirace jsem v dubnovém čísle švédského Elle Interiör našla tyto úžasné fotky od fotografky Petry Bindelové. Jedná se o inspiraci pro zařízení zahradního skleníku! Skleníky mi vždycky připadaly tak nějak nudné a nezajímavé, ale možná je načase změnit názor. Skleník může sloužit nejenom k pěstění, ale i jako altán či zimní zahrada. Asi opožděně dospívám, nebo stárnu, ale takový skleník by se mi vážně líbilo mít :) Máte doma skleník? Máte nějaké postřehy, co se týče skleníků? Sem s nimi!

2 komentáře:

  1. Skleník doma nemám a ani jsem nikdy příliš netoužila ho mít. Až dneska! Zamotaly jste mi (ty a Petra Bindelová) hlavu...asi si ho budu přát k...Vánocům ;-). Krásná, úžasná inspirace. Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Skleník nemám, ale je v pořadníků přání. Vloni jsem na jednom květinovém trhu ve Fr.viděla repliku skleníčku z r. 1890 za 3OOO,-Eur (foto na mém blogu v archivu z 25.10,2010).Nádhera! Zatím se těším z naší verandy, která se stala hlavní obývací atrakcí i místností domu. Ovšem paradox, mám v ní minimum zeleně, tu nechávám na zahradě.

    OdpovědětVymazat