Detaily


Občas si připadám jako blázen. Zdá se totiž, že mám naprosto neovladatelnou tendenci nechat se lapat detaily. Jednotlivé detaily se mi tak vryjí do paměti, že je pak vidím úplně všude, aniž bych je záměrně vyhledávala. A to přesně se mi nyní stalo se "stojanem na hrnky", o kterém jsem si původně myslela, že je to kostelní svícen (viz. předchozí příspěvek). Najednou jakoby se s tímto zajímavým prvkem v interiéru roztrhl pytel. Už Charles Eames nicméně považoval detail za základ designu: "THE DETAILS ARE NOT THE DETAILS. THEY MAKE THE DESIGN. "

2 komentáře:

  1. Ty stojany na hrnky jsou naprosto geniální!!! Doufám, že to půjde někde sehnat (a že si na to vůbec vzpomenu), až si budu jednou za pár let zařizovat vlastní bydlení.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, prostě nádhera, co se k tomu dá více napsat! Mě se moc líbí ta designová trouba a k tomu ten sporák?To je indukce nebo sklokeramika?Můžu se zeptat na značku a jak jste spokojená?My zvažujeme objednávat varnou desku z tohoto Díky za rady a hezký den

    OdpovědětVymazat