Nápisy na podlaze


Před časem jsem byla s kamarádkou, které jsem pomáhala vybírat novou podlahu, v prodejně Boma Parket, kde nabízeli laminátovou (alespoň myslím) podlahu s nápisy. Já jsem z podlahy byla nadšená, ale kamarádka tvrdila, že ta podlaha bude ve finále položená vypadat hrozně a že určitě bude působit rušivým dojmem. Myslím, že tyhle obrázky snad dokazují, že nápisy na podlaze jsou skvělý nápad. Působí nesmírně elegantně a neotřele. Na nápisy na stěnách, povlečení apod. už jsme si zvykli, ale proč je nemít i na podlaze, co říkáte? Fotky pocházejí z blogu My Marrakesh, který píše Maryam Montague a jedná se o její domácí kancelář. Domácí pracovna, černá podlaha a nápisy na ní jsou podle mě ideální kombinace! Jestli se vám taková podlaha taky líbí, určitě si ji můžete vyrobit i sami (stejně jako Maryam Montague). Dokážu si představit, jak by se taková podlaha vyjímala ve venkovské chalupě, třeba i v obrácené barevné kombinaci, nebo třeba v bílo-modré. Šablon lze na internetu najít dost a dost a pak už stačí jenom vymyslet správné věty! Možná projekt na prázdniny?

1 komentář:

  1. Teda musím říct, že to je hodně zajímavé. Takové netradiční a to mám rád. Škoda, že jsem to neviděl dříve, než jsem se pustil do rekonstrukce svého bytu. Nové podlahy už mám položeny. A to jsem je vybíral docela dlouho a pořád přemýšlel, jaký typ zvolit :D. Ale tak do budoucna super nápad a inspirace :-)

    OdpovědětVymazat