Ad reklama pro Habitat


Vítězka soutěže This is My Habitat, Foto: Habitat a The Selby

Musím se ještě vrátit k minulému příspěvku, ve kterém jsem psala o tom, jak známé osobnosti dělají reklamu na nábytek a doplňky firmy Habitat. Přemýšlela jsem nad tím a hledala nějaké paralely s jinými firmami a kampaněmi a myslím si, že tahle kampaň Habitatu je prostě jiná a hlavně velmi účinná. Souhlasím s Janou, že vyumělkované fotky českých celebrit před kuchyněmi, televizemi apod. už tu byly a že to není ta pravá cesta (asi proto už je teď v časopisech tolik nevídáme). Ale proč nebyly tyhle reklamy účinné a zajímavé? Protože nebyly ze života a nebyly věrohodné. Nikdo totiž nežije ve "vybílené" kuchyni a nevaří ve večerních šatech a na podpatcích :-). Tahle reklamní kampaň Habitatu, ale ukazuje známé osobnosti v jejich opravdových domovech, nechává je promluvit osobně o jejich vztahu k bydlení a o tom, proč si daný výrobek koupili. Stejným způsobem potom Habitat do kampaně zapojil i "obyčejné" lidi, a to je to, co táhne....Habitat dokonce pro své zákazníky uspořádal soutěž o to stát se další tváří značky. Zákazníci posílali do soutěže své fotky ve svých domovech, a firma pak vybrala několik lokálních a jednoho celkového vítěze a fotky jejich domovů umístila na své stránky (podívejte se). Mám pocit, že spojit jednotlivé výrobky se skutečnými lidmi a vůbec se skutečným světem je nastupující trend. Stačí se jenom podívat na fotografie interiérů z poslední doby...konec vyumělkovaných, nepřirozených a nezabydlených interiérů! Na fotkách se začínají objevovat "nedokonalé", ale zato přívětivé interiéry! Já říkám KONEČNĚ!

Žádné komentáře:

Okomentovat