Žlutá je trendy


Je legrační, jak se člověku mění vkus. Tedy alespoň mně. Ještě před pár lety bych vám řekla, že žlutou nemám ráda a už vůbec bych si ji nedala do interiéru...a ejhle...jak jsem psala v minulém příspěvku, zařizuji si nový byt a žlutá v něm bude hrát jednu z hlavních rolí. Úplně jsem se do žluté zamilovala, a to nejen pro to, že je to pro letošek barva číslo 1! Určitě vám neuniklo nepřeberné množství článků a obrázků, které všechny hlásají, že žlutá je trendy a in. Naposledy mě uchvátily tyhle obrázky na emmas designblog (zde najdete více obrázků). Co tomu říkáte? Taky vás uchvátila "žlutá vlna"? Zítra vám ukážu, co všechno budu žluté u mě doma :-)

1 komentář:

  1. Á hele! Žluté sluníčko vytáhlo ChicAdu.:-) Nemáme doma naprosto nic žlutého, tak jsem zvědavá na Tvoje, těším se na zítřejší příspěvek.:-)

    OdpovědětVymazat