Nesplnitelné přání: skútr Vespa

Foto: Vespa Offical Web Site

Sice tady na blogu nepíšu o autech apod., ale tentokrát si prostě nemůžu pomoct. Vždycky se mi hrozně líbily retroskútry. Můj kamarád si teď koupil nový skútr, sice ne retro, ale zato jsem se mohla projet, což ve mně zase vzbudilo nadšení pro skútry. Do svého Seznamu přání si tak přidávám i jedno nesplnitelné přání, a to tenhle nádherný retroskútr Vespa LXV 125. No není k nakousnutí? Mimochodem Vespa má moc hezké webové stránky, které podle mě stojí za kouknutí.

3 komentáře:

  1. Skútry mi evokují vzpomínky na dovolené v jižních zemích a bláznivý nápad mojí drahocenné maminky, že si takový skútr pořídí. :-)
    Ado, moc děkuji za ocenění, taky pro tebe jedno mám. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré ráno, toto jsou opravdu podařené retro kousky. Úplně vidím Audrey Hepburn.
    A děkuji za ocenění, a ráda bych zase ocenila tvůj blog:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj holky, díky oběma! Hezký den vám přeju. Do tohohle vedra by ten skútr byl parádní, myslím.

    OdpovědětVymazat