Vánoce se blíží...nezadržitelně



Včera jsem si při chození Prahou všimla, že velká řada obchodů už má vánoční výzdobu, a tak jsem si uvědomila, jak rychle se Vánoce blíží. Musím říct, že jsem se docela začala těšit a večer jsem navíc ještě narazila na tyhle úžasné zimní/ vánoční fotky od firmy Walther&Co. Nechte se inspirovat a nalaďte se na zimu! PS: Nutně potřebuju taky suchou větev se šiškami, asi o víkendu vyrazím na lov!

5 komentářů:

  1. Já už pilně pracuji na vánoční výzdobě, zatím barvím žaludy, šišky atd, nemůžu se dočkat! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vezmi tú haluz so šiškami hneď dvojmo :-)
    Pekný deň
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Jo! A mně to pořád nedochází i když mám doma hromadu vánočních deko. Jako každý rok si říkám, že to zas nebude všechno na poslední chvíli! Větvičky z modřínu mi loni dalo v lese najít pěkně zabrat, tak úspěšný lov a klidné dny;-).

    OdpovědětVymazat
  4. Jéje a já ještě na vánoce nemám ani pomyšlení.

    OdpovědětVymazat
  5. I love your blog
    congratulations
    from Chile
    c@

    OdpovědětVymazat