Páteční virtuální dovolená č.2


Ani jsem se nenadála a už je tu zase pátek. Omlouvám se za několikadenní pauzu tady na blogu, ale někdy prostě ani tak hyperaktivní člověk, jako jsem já, nestíhá :) Takže to berte tak, že jste si vzali týdenní dovolenou od čtení mého blogu a teď můžete pokračovat s páteční virtuální dovolenou číslo dvě, tentokrát pojedeme do Portugalska, do přenádherné vily interiérové stylistky Monic Penaguião, která leží v Palmele nedaleko Lisabonu. Moc se mi líbí velká světlá veranda, které dominují moje oblíbené židle Tolix a ručně vyráběnou verandu s lehátky z Turecka bych si taky nechala líbit! Více fotek najdete zde. Krásný víkend všem!

2 komentáře:

  1. Nádhera, v Lisabonu jsem byla před dvěma lety, bohužel ne v této vile. Vzpomínky hned naskočily, okamžitě bych se tam vrátila. Portugalsko má úžasnou atmosféru. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  2. Ado,krasa,a hlavne ta loznice.peknou sobotu!

    OdpovědětVymazat