K by Keaton



Nejsem žádná velká filmová fanynka ani obdivovatelka hvězd, jestli mám ale nějakou herečku opravdu ráda, tak je to Diane Keatonová. A tak mě opravdu potěšilo, když jsem v dnešním The New York Times zjistila, že se Diane vrhla na design a navrhla vlastní kolekci nádobí K by Keaton. Kolekce vychází ze zemitých barev, inspirací Diane byly mimo jiné tráva, kůra a pšenice. Tyto přírodní barvy kontrastují s nápisy jako např. "eat" a "bite" na některých kusech z kolekce. Vtipné a vkusné! Jak se líbí K by Keaton vám?

4 komentáře:

  1. Je to moooc pěkné...D. keaton mám taky ráda, akorát mi to na první pohled připomíná Dinneru z Ikea ...oops...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduchý a krásný :-)
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné a takové, co se neokouká, souhlas, že to připomíná Ikeu trochu. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Jak jsem viděla tu zelenou, hned mi taky naskočila dinnera z ikea, mám ji totiž v několika exemplářích doma. Takže mně se musí líbit ;) Této herečce se neuvěřitelně podobá jedna moje kamarádka, tak mám pro ni slabost obecně.

    OdpovědětVymazat