Kdo bydlí "cool"?



Na stránkách Apartment Therapy právě skončila soutěž Small/Cool 2011 o "nejvíc cool" malý byt roku 2011. Podle hlasování čtenářů se vítězem mezinárodní sekce stal tento malý byt, který vlastní Lasse z dánského města Aarhus. Co na něj říkáte? Charakter bytu je podle mě určen hlavně velkým množstvím obrazů, které jsou umě rozmístěny všude po stěnách, takže to působí jako malá galerie! Moc se mi líbí i dlouhá bílá knihovna podél celé stěny. Více fotek a informací (včetně fotek bytů ostatních finalistů soutěže) najdete zde.  

4 komentáře:

  1. Ahojky,
    už podruhé mě hodně zaujal "konferenční" stolek, předtím byl v tom malém bílém bytě, který se mi taky moc líbí...
    Nevíte kde ho sehnat, případně nějaký podobný?
    Jinak díky moc za blog, kápla jsem na něj docela nedávno, ale hned si ho zamilovala:o))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Lucko,díky, jedná se o lavičku/stolek Bench od Vitry, prodává Konsepti, zde je odkaz:
    http://konsepti.com/cs/produkty/#doplnky/vitra-bench--106/

    OdpovědětVymazat
  3. Je to krásné, líbí se mi obrazy a knihovna... Děkuji za příspěvek a odkaz, prohlížením ostatních bytů asi strávím docela dost času :D

    OdpovědětVymazat
  4. Lucko, děkuji. Stolek/ lavička se mi taky moc líbí. Jmenuje se Bench a je od firmy Vitra. U nás ho prodává Konsepti. Zde je odkaz: http://konsepti.com/cs/produkty/#doplnky/vitra-bench--106/

    OdpovědětVymazat