Ať žijí pastelové barvy!


Protože mám dnes hodně práce a blog musí jít trochu stranou, rozhodla jsem se vám alespoň ukázat obrázek, který mám už několik dní na ploše svého počítače. Taky to děláte, že se vám nějaký interiér líbí tak, že byste ho chtěli okamžitě mít, ale protože to nejde, tak si ho alespoň nastavíte jako pozadí plochy na svém počítači? Já jsem se takto naprosto zakoukala do této tapety v pastelových barvách! V kombinaci s nádherným odstínem modré, který je na koberci, se mi zdá dokonalá. Mimochodem pastelové barvy jsou hitem letošního jara!

3 komentáře:

  1. Ado, úplně sdílím vaše nadšení. Interiér je nádherný. Mě se zase moc líbí ty vtipné detaily na stěně - polička a věšáčky. Super! Vůbec váš blog je skvělý. Objevila jsem ho díky Marianne Bydlení a od té doby mi to nedá, abych sem každý den nekoukla.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem na toto foto nedávno narazila a sdílím nadšení! Mě se kromě celé té hravosti moc líbí barevné ladění. A taky se přidávám k čtenářkám MB, které díky ní objevili tento skvělý blog. Krásné velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, polička se mi taky moc líbí. A děkuju za pochvaly, moc mě to těší!

    OdpovědětVymazat