Osobitá koupelna (úvaha)


Minulý příspěvek mě přiměl k soukromé úvaze nad tím, s jakým přístupem si lidé většinou zařizují své koupelny a toalety. Zatímco, co se obývacích pokojů, kuchyní nebo i ložnic týče, můžeme v časopisech a na internetu najít nepřeberné množství interiérů, do kterých se lidé nebáli vtisknout své osobnosti. Ze zařízení pokoje můžeme odtušit záliby majitele, jeho věk a možná trochu i povahu. Osobitý ráz pokojům vnáší obrazy, fotky, knihy, vázy a další předměty, které mají majitelé rádi a které si sami vybrali. S koupelnami a toaletami je to většinou jiné. Nebo je to alespoň můj pocit. Schválně jestli se mnou budete souhlasit? Lidé si asi myslí, že tyhle dvě místnosti nejsou tak důležité, a že si tak nezaslouží osobní přístup. K vidění je veliké množství nádherných koupelen a toalet, s luxusním vybavením a barevným sladěním, ale málokdy se vidí osobitá koupelna, na které je vidět, že se tu bydlí. Proč nemít v koupelně nebo na oné místnosti poličku s knížkami, nebo pár obrázků? Máme je přece všude jinde... Sama mám v koupelně 2 obrázky a pár oblíbených věcí (bohužel na knížky je u mě asi moc vlhko), návštěvy se nejdříve často diví, ale pak to oceňují. Co vy, co máte v koupelně? Jsem jedno ucho.

4 komentáře:

  1. V koupelně máme pouze věci nezbytné pro koupelnové účely. Úlohu dekorací zde (neúspěšně) supluje hromada dceřiných plastových hraček do vany.

    OdpovědětVymazat
  2. V koupelně mám 2 obrazy a jako dekoraci rozvěšené náušničky.

    OdpovědětVymazat
  3. no já mám knížky a svíčky :) Rezedaa.....je to paráda

    OdpovědětVymazat