Katalog IKEA 2010

Foto: tiskové obrázky Ikea

V nejbližších dnech začne Ikea distribuovat do našich schránek svůj nový katalog pro rok 2010. Dnes mi přišel jejich newsletter s malou ochutnávkou toho, co v katalogu najdeme. Ikea katalog pro rok 2010 je 59. vydáním a vychází ve 28 jazycích v nákladu 198 milionů výtisků. Letošní katalog navíc bude v novém zmenšeném formátu. Ikea tak nadále přispívá k nastolenému ekotrendu. Na náš katalog ve schránce si musíme asi ještě chvilinku počkat, ale jestli jste nedočkaví, můžete si zatím prohlédnout americkou online verzi katalogu Ikea 2010 zde. Já nevím, jak vy, ale já jsem šíleně zvědavá!

4 komentáře:

  1. Včera jsem měla katalog ve schránce!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Všem, kteří mají katalog už doma, závidím jejich spolehlivou poštu. K nám dojde asi jako obvykle se zpožděním. Přeju pěkné počtení!

    OdpovědětVymazat
  3. a ja zavidim i tem co ho dostanou se zpozdenim...my bohuzel v jinych mestech nez Praha Brno Ostrava nemame sanci vubec...

    OdpovědětVymazat