Všude samá krajka


Nevím, jestli se vám taky stává, že se pro něco najednou nadchnete a jste tím úplně pohlceni. Mně se to právě stalo. Minulý příspěvek o krajkovém plotu mě totiž vrátil o rok či dva zpátky, kdy největším trendem v interiéru byla právě krajka a všechno pletené, háčkované apod. A mně se to šíleně líbí. Myslím, že se člověk nemusí vždycky řídit trendy, a když se mu něco líbí, může to mít doma stále. Krajka v interiéru - na nábytku, či doplňcích - je podle mě velmi dekorativní, něžná a má i punc vznešenosti (samozřejmě nic se nesmí přehánět). Vždyť krajka už existuje celá staletí a nosit krajku byl dříve znak moci a bohatství. "Krajkových" věcí existuje celá řada, tady jsem vybrala jenom pár obrázků pro inspiraci.

2 komentáře:

  1. mně zaujala ta lepící páska alá krajka:) úplně obyčejná neobyčejná věc:)

    OdpovědětVymazat
  2. Po té krajkové lepence toužím už nějaký ten týden, ale líbí se mi všechny obrázky tady. Ado, asi jsi mě svým nadšením pro krajku nakazila! :-)

    OdpovědětVymazat