Plakáty pro interiérové blázny

Foto: Blue Art Studio

Při včerejším pravidelném večerním brouzdání na internetu jsem narazila na stránky Blue Art Studia, a zase mám další věc do svého Seznamu přání. Blue Art Studio je totiž internetový obchod, který nabízí celou řadu plakátů s motivy především klasických designových židlí, ale i jiných kusů nábytku a doplňků. Zkrátka naprosto vhodné plakáty pro interiérové blázny jako jsem já! Nejvíc se mi asi líbí tyhle dva plakáty, které jsem vybrala pro svůj blog. I ty ostatní ale stojí za zkouknutí!

3 komentáře:

  1. taky se řadím k "interiérovým bláznům":), ten vpravo je přesně to, co by se mi hodilo, díky Ado

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ten nalevo by se dokonale hodil k téhle utěrce: http://designeclectic.blogspot.com/2009/03/dokonce-i-na-uterce.html. :-) Díky Ado.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem ráda, že se to někomu hodí!

    OdpovědětVymazat