Dopolední kafe s Elle Decor


Včera cestou do práce jsem si hned koupila českou verzi Elle Decor pro jaro 2009. O tom, že u nás vychází poprvé a vlastně na zkoušku, jsem psala už před pár dny. Časopis stojí 90 Kč a má okolo 160 stran. Teď dopoledne si udělám chvilku času a pustím se do čtení časopisu. U maminky v kredenci jsem našla tenhle starý hrnek, který jsem si hrozně oblíbila, protože má příjemný tvar a na kafe je ideální. Po prvním prolistování časopisu jsem objevila, že v Elle Decor je také článek o Janu Čtvrtníkovi, o kterém jsem psala i já. Jsem ráda, že jsem aktuální :-). Taky jste si koupili Elle Decor a líbí se Vám?

1 komentář:

  1. Ano, koupila, děkuji za doporučení - o české verzi Elle Decor jsem nevěděla a bez Tvého blogu bych jarní číslo asi propásla. Ještě jsem neměla čas na čtení, jen jsem vytáhla reklamní vzorek mé oblíbené kávy, tak zatím jsem s časopisem spokojená.:-)

    OdpovědětVymazat